några månader senare

  2012-05-26 / 13:03:02 / / Vardagsjournalistik /
Det var ett tag sedan! Jag har inte skrivit på år känns det som. Vad hände med tjejen som kunde skriva timlånga texter och formulera meningar som innehöll mer känslor än vad som kunde utläsas? Sommaren är nästan här, och det händer mycket i mitt liv. Funderar på att ta upp denna lilla blogg, som för att bevara och dokumentera mitt liv, till mig själv. En stor förändring är på ingång, och jag vill komma ihåg varenda liten detalj. Kanske ska flytta den till ett närverk där man kan synas? Finns det fortfarande folk som läser bloggar? Iallafall så känns sommaren 2012 som min sommar och om några månader kommer min höst.

Theme-song jag tampas med att få ut huvudet är just nu denna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious